Найперше, що має зробити вчитель, - це розвинути в учнів дух допитливості (Д.Менделєєв).

Роботи учнів


Матеріали, які представлені на міський конкурс,, Хімія майбутнього''





Робота,яка посіла І місце в міському конкурсі,,Хімія майбутнього''


     Пропоную у 2017/2018 навчальному році виконати учням навчальні проекти
                        
Навчальні проекти – 7 клас


1.    Хімічні речовини навколо нас.

2.    Історичне значення вогню.

3.    Хімічні явища у природі.

4.    Хімічні явища у побуті.

5.    Використання хімічних явищ у художній творчості і народних ремеслах.

6.    Речовини і хімічні явища в літературних творах і народній творчості.

7.    Проблема забрудненого повітря та способи розв’язання її.

8.    Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять.

9.    Дослідження якості води з різних джерел.

10. Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.

11. Способи очищення води в побуті.

12. Збереження чистоти водойм: розв’язування проблем у  нашій місцевості.

13. Еколого – економічний проект,,Зберігаючи воду – заощаджую  родинний бюджет’’.



Навчальні проекти - 8  клас
1. Із історії відкриття періодичної системи хімічних елементів.
2. Форми періодичної системи хімічних елементів.
3. Хімічні елементи в літературній творчості.
4. Цікаві історичні факти з відкриття  і походження назв хімічних елементів.
5. Використання кристалів у техніці.
6. Кристали: краса і користь.
7. Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті.
8. Хімічний склад і використання мінералів.
9. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини



Навчальні проекти – 9 клас
1.Електроліти в сучасних акумуляторах.
2. Вирощування кристалів.
3. Виготовлення розчинів для надання домедичної допомоги.
4. Дослідження рН грунтів своєї місцевості.
5. Дослідження впливу кислотності й лужності грунтів на розвиток   рослин.
6. Дослідження рН  атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі.
7. Дослідження природних об’єктів в якості кислотно-основних індикаторів.
8. Дослідження рН середовища мінеральних вод України.
9. Ендотермічні реакції на службі людини.
10. Екзотермічні реакції в життєдіяльності живих організмів.
11. Використання полімерів: еколого – економічний аспект.
12. Альтернативні джерела енергії.
13. Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.
14. Виготовлення мила з мильної основи.
15. Дослідження хімічного складу їжі.
16. Хімічний склад жувальних гумок.
17. Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.
18. Друге життя паперу.
19. Джерело органічного забруднення території громади(мікрорайону).
20. Видатні вітчизняні хіміки як учені і особистості.
21. Екологічна ситуація в моїй місцевості:відчуваю, думаю, дію.
22. Анкетування учнів школи, щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем місцевості.
23. Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.